RTM

A nők nagy részének szülés után problémás marad a hasa, laza, tónustalan lehet és sok esetben az egyenes hasizom eltávolodása tapasztalható. A szülés után sokan otthon kezdenek el hasizom gyakorlatokat végezni, legtöbbször olyan gyakorlatokat, amik kifejezetten ártalmasok ebben az állapotban. A felülések, a has prések ebben az esetben kerülendők.

Nem csak szülés után lehet problémás a has területe, túlsúly esetén, általános izomgyeneség, sérvek esetén is biztonsággal lehet gyakorolni az RTM módszert.

Az RTM egy komplett rehabilitációs program, ami a rectus diastasisra (egyenes hasizmok eltávolodására) fókuszál, és fel/újra építi a gyenge törzstartó izmokat. 

A program célja nem csak az, hogy rendbe hozza a szülés utáni pocakot, hanem hogy a gyakorló megtanuljon ezzel együtt élni. A program várandósoknak és a szülés utáni időszakban kiemelten ajánlott, ugyanakkor tökéletes a várandósságra készülőknek, illetve mindenkinek, aki erős core izmokat szeretne.

Az RTM figyel Rád !

  • figyelembe veszi a szülés utáni speciális tényezőket, az ún. posztnatális változókat (testi és lelki változásokat, problémákat)!
  • kiemelt szerepet kap az utánkövetés, a gyakorlatok személyre szabása, a fokozatosság elvét betartó nehézségi szint emelése!
  • folyamatos, heti szintű kontroll - ha szeretnéd!
  • gyermeked is magaddal hozhatod, RTM-en nincsenek őt veszélyeztető gyakorlatok vagy eszközök, és az óra hossza hozzájuk is igazodik!

Mit ígér a program?

  • Zárja a rectus diastasist
  • Erősebbnek érzed magad
  • Csökken a haskörfogatod (köldök körül mért méret)
  • Javul a testtartásod
  • Csökken (vagy elmúlik) a hátfájásod
  • Erősödik a gátizomzat – csökkennek a gátizom gyengeség okozta tünetek
  • Megtanulod a számodra ideális gyakorlatokat és azok megfelelő kivitelezését, hogy máshol, más edzésen is biztonságosan és hatásosan edzhess
  • Nő az önbizalmad :)